29 toukokuuta, 2013

Miitistä kotiutettua

Nyt esittelen teille, mitä kaikkea sain miitistä kotiin vietäväksi :) Älkää kiinnittäkö liikaa huomiota kuvien taustaan, mun DIY-lightbox kaipaisi uusimista, kun teippaukset repsottaa ;) Tässä ensin pussi, ja saadut asiat kokonaisuudessaan.


Esittelen ensin yksittäin tavarat, jotka olivat kaikkien lahjapusseissa:

Elle lahjoitti meikkipussin ja vyön.

MiMaxilta kaikki saivat vetoketjusiirtokuvia, kynän ja kynsilakan. Kynsilakka käsittääkseni oli lähes jokaisella eri, itse sain Holographic-kokoelman Cosmic Dustin. Olin yhdessä välissä suunnitellut hankkivani tämän, olin vain unohtanut sen :D


Hyvinvoinnin Tavaratalo lahjoitti SANTEn käsivoiteen, joka ensikokeilun perusteella vaikutti erittäin hyvältä. Paksu ja täyteläinen koostumus, joka kosteutti hyvin, mutta ei imeytynyt kovin nopeasti. Otankin tämän käyttöön voiteeksi, jonka laitan käsiin ennen siivoushanskoja tai yöksi.

L'Oréal Finland lahjoitti jokaiselle essie-lakan. Itse sain Alluren, valkoisen jellyn. Tämä on jo kynsillä, mutta postausruuhkan vuoksi esittelen sen myöhemmin tällä viikolla :)


NailCity oli sponsoroinut miittiin kokonaisen telineen Zoyan lakkoja, josta jokainen sai käydä valitsemassa omansa. Pääsin ständille melko alkuvaiheessa, joten kaikkia värejä oli vielä jäljellä, ja valitsin itselleni ihanaisen mintun Neelyn. Tästä tulossa postaus vielä tänään ;)

Sitten muihin, kuin lahjapussin tavaroihin. Jokainen voitti arvonnasta jotain, tässä minun palkinto:


Adenina oli mukana lahjoittamassa arvontapalkintoja, ja omalle kohdalle osui China Glazen Wireless Holographic Top Coat ja söpöjä siirtokuvia. Olen miettinyt tämän Top Coatin hankkimista, mutta kaikkien muiden himotuksien ohella en ollut saanut vielä aikaiseksi. Belegwenin blogissa tähän ihastuin :)

Sitten kirppistelyihin ja vaihtokauppoihin. Otin mukaan vain parempia merkkejä, ja olin päättänyt, etten myy niitä, että teen vain vaihtareita. Kuitenkin muutaman ihastuneen ilmeen kohdalla tein poikkeuksen, jos heillä ei ollut lakkaa tarjota vaihdossa ;)

Tässä mun saalis, kolme on himotuslistalla roikkunutta lakkaa. Ovat kuitenkin sellaisia, joita ei ole syystä tai toisesta tullut tilattua, onnekseni löysin ne tuolta :) Näistä ostin kaksi, loput on vaihtareita :)


Minä, joka oon vastustanut jostain syystä China Glazen lakkoja, päädyin jostain syystä haalimaan niitä urakalla :D

Limbo Bimbo oli etukäteen sovittu vaihtari Danielan kanssa, oltiin vain päätetty vaihtaa ne tuolla miitissä :) Electric Beatin ostin muistaakseni myös häneltä. Sun Worshipper oli pakko saada, tämä ei kuvissa ole näyttänyt niin ihanalta, kuin nyt, kun sen näki livenä :D Tämä oli Sinikilpikonnan vaihtareista. Peachy Keen on uusin himotukseni sen jälkeen, kun huomasin värin puuttuvan hyllystäni. Nyt en yhtään muista, keneltä tämä oli, mutta suuri kiitos siitä (saat ilmoittautua) ;) Elephant Walk oli vaihtari Suvin kanssa, ja Nfu'Oh 037 vaihdoin Miljan kanssa.

Nyt on taas vähäksi aikaa kokeiltavaa :D Näistä neljä onkin jo päässyt kynsille, tänään tulossa postaus kahdesta ensimmäisestä! :)

12 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kynsijuttuja olette saaneet! Toi persikka China Glaze näyttää niin täydelliseltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miittipussi oli kyllä ihana, ja sain taas uuden Zoyan, nyt niitä on kolme :D

      Poista
  2. Ihania asioita olette kyllä saaneet. :o Jään odottamaan Neelyn-postausta, näyttää sen verta herkulliselta väriltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin saatiin, oon tosi tyytyväinen :) Kiva kuulla, ja sun ei ehkä tarvi kauaa odottaa! Yritän saada Neelyn blogiin jo illaksi, kun oon ehtinyt poistaakin sen jo kynsiltä :D

      Poista
  3. Paljon kaikkea kivaa ja kivoja lakkoja ostit/vaihdoit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihanan paljon lakkoja siellä, mistä valita, kun alettiin kirppisteleen :D

      Poista
  4. Se olin mää jolta vaihdoit tuon Peachy Keenin. Toivottavasti se on mieluisa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos siis sulle vielä kerran :) En ole tätä vielä kokeillut, mutta se on ainoa värissään mun kokoelmassa. Toista ei tule, koska ei ihan suosikkiväreihin kuulu, eli tämä saa olla ihan minkälaatuinen haluaa ;)

      Poista
    2. Peachy Keen oli mun ensimmäisiä China Glaze lakkoja ja tykkään vieläki :p

      Poista
    3. Kiva kuulla, on sitten varmaankin ihan hyvälaatuinen :) Kokeilin itseasiassa vasta viime viikolla ekaa China Glazen cremeä, ja se ainakin oli ihan lupaava :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)