03 toukokuuta, 2013

Hiekkalakkaa taas tarjolla

Pikainen esittely "uudesta" Liquid Sandistani, What Wizardry is This?. Tämä oli 2-3 kerroksen lakka, laitoin kuitenkin kolme kerrosta. Olin ehkä vähän huolimaton rajojen kanssa, mutta kun oli kiire ;)





Sellanen lakka. Yllättävän nätti tummanruskea, vähän kuin märkää hiekkaa :D Lähti kynsiltä kuin unelma kymmenen minuutin folioimisen jälkeen ;)

Näistä Liquid Sandeista vielä himottaisi Solitare ja Honey Ryder, mutta ehkä ensi tilipäivänä sitten ;)

14 kommenttia:

  1. Nätti lakka! Himottelis itteäkin nuo sand lakat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä ihania! Kannattaa ainakin yksi hankkia kokeeksi, että tykkääkö ;)

      Poista
  2. Mulla ei ole kyllä vieläkään yhtään hiekkalakkaa, eikä varmaan tulekaan :D En oikein voi sanoa, että olisin niistä innostunut. Kivalta toi kyllä sun kynsillä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Jos ei ole vielä huomannut, niin mä oon ihan fiiliksissä näistä ;D On niin käteviä, jos ei tee mieli koristella, ja on silti näyttävää :)

      Poista
  3. Kaunis, vaikka yleensä en ole ruskeiden perään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en ruskeista välitä, tai oon ainakin tosi tarkka sävystä, mutta tämä oli tosiaan kaunis :)

      Poista
  4. Toi on kyl jotenkin tosi hauska hiekkalakka, kun on tosiaan vähän kuin märkää hiekkaa! Mä tykkään hirmu paljon hiekkalakoista ja bond-tyttöjä on tulossa mulle piakkoin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli märästä lakasta mieleen lapsena keitetyt kurakeitot :D Olin sitä mieltä kun ensimmäiset Sandit tuli, että haluaisin ihan hiekannäköisen, Honey Ryder vissiin on aika lähellä :)

      Poista
  5. Joo-o. Sannu "en-tykkää-sinisestä" löysi itsensä Emotionin hyllyltä hypeltämästä sinistä liquid sandia sen pinkin kaveriksi. En ostanut. Vielä. :D Ihania nää on :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta se on kyllä niin upea sininen! Minäkään en tykkää ruskeasta, mutta niin tämä vain säväytti ;D

      Poista
  6. Mageet =)

    Mä olen kokeeksi matannut liquid sandejani
    ja toimii musta kivasti niinkin !!
    Huomena pitäis kotiuttaa shoppailureissulla
    uusista Bondeista joku, saas nähdä minkä valitsen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä ihanan tumma :) En ole ajatellutkaan niiden mattaamista, täytyypä kokeilla seuraavalla kerralla, kiitos vinkistä :)

      Jos mun pitäisi valita vain yksi lakka Bond-tytöistä, ottaisin Solitaren, valkoiset kynnet on vain ihanan näyttävät ;)

      Poista
  7. Ihana lakka♥ onneksi ostin tämän! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)