20 toukokuuta, 2013

Mattakukkasia

Löysin eilen sävyn, joka oikeasti ei ole edustettuna mun lakkavalikoimassa. Persikka! Tai koralli, tai joku hailakan oranssi kuitenkin multa puuttu. Ja eilen sitten olisin sellaista tarvinnut, kun mulla oli visio tästä lakkauksesta.

Sen persikan olisin halunnut yhdistää minttuun, mutta laitoin sitten vähiten kirkasta oranssia mitä mulla oli. Valkoiset kukkaset ja pilkut koristeeksi, nämä oli melko nopeat kynnet.






-Color Club, Stuck on You
-essie, Mint Candy Apple, 3 kerrosta
-essie, Fear & Desire, 3 kerrosta
-siirtokuvat
-Oumaxi, valkoinen akryylimaali
-Seche Vite
-flormarin mattalakka

Tämä väriyhdistelmä on mun silmään tosi kiva, ja vielä kivempi olisi tietysti ollut persikalla. Eli, jos jollain pyörii vaikka CG:n Peachy Keen tai vastaava joutavana, niin ottaisin mielellään vaihtariksi ;)

27 kommenttia:

  1. Vaihtaria ei ole tarjota mutta voisin suositella Gina Tricot Beautyn Bright peachiä, ostin sen joku aika sitten ja ihastuin kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Pitääpä käydä katsomassa, jos meidän GT:stä löytyisi tuo, siellä on paljon pienempi valikoima kuin muualla :)

      Poista
  2. Kauniit, tulikin mieleen, että itseltäni puuttuu myös persikkainen lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Itse en sitä sävyä käytä missään, niin ei ole tullut kynsilakkanakaan hankittua...

      Poista
  3. Aivan ihanat! ♥ Eipä taida löytyä persikkaista lakkaa minultakaan, vaikka sellaisen kyllä haluaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en edes huomannut koko persikan puuttumista, ennen kuin olisin sitä tarvinnut, vaikka niinhän siinä yleensä käy :D

      Poista
  4. Essien A Crewed Interest on mun luottopersikka, iiihana ja tarpeeksi hempeä :) Peachy Keen on jotenkin liian oranssi ollakseen _persikka_, henk.kohtaisesti siihen petyin ja pistin kiertoon. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun silmään Crewed Interest on taas liian vaaleanpunainen :D Kai mun täytyy kokea se itse, just löysin sen yhdestä nettikaupasta :)

      Poista
  5. Kauniit kynnet! Mun silmään iski kirpalla sellanen kuin Sun of a Peach jos nyt oikein muistan (ja en ees ostanut :( ) Se oli huippukaunis!
    Toi Fear and Desire tulee näkymään 26. päivä myös mun blogissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Voi, miten ihanan niminen lakka, vois jo sen perusteella hankkia :D Ja innolla odotan, mitä sä teet tuolla Fear & Desirella ;)

      Poista
  6. Mulla taitaa myös puuttua persikan värinen lakka. :D Toisaalta en ole sitä koskaan kynsille kaivannutkaan. Ehkä pitää alkaa kuitenkin metsästämään itsellekin sellaista. Ihan vaan kun sen sävyistä ei löydy. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun se ei ole ihan se omin sävy, niin ei ole tullut hankittua. Mutta näköjään sitä voi silti haluta joskus kynsille :D

      Poista
  7. Kiva väriyhdistelmä ja nättejä noi kukkaset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun silmään värit sopi kans ihan kivasti :)

      Poista
  8. Mulla olisi tuo Peachy Keen, hirveä himotus oli se hommata ja kertaakaan en ole käyttänyt! Voisinpa yrittää testata sitä tällä viikolla, ja jos en tykkää niin voisin vaihtaa pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sentään! Testaile, ja ilmoita ihmeessä, jos se ei jostain syystä sua miellytäkkään ;)

      Poista
  9. Oi, tosi ihanat kynnet! Mistä noi siirtokuvat on ostettu? On niin nättejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! En ihan tarkkaan muista, aika kauan ovat laatikossa lojuneet... MiMaxilta taitavat olla :)

      Poista
  10. Mistä oot ostanut ton mattalakan ?? Upeat kynnet ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Seppälästä ostin, eikä ollut montaa eutoa :)

      Poista
  11. Heti, kun näin kuvan kynsistä, huokaisin: ah kuinka upeat! Skrollasin alaspäin ja huomasin, että olit käyttänyt Mint Candy Applea, ilmankos! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Melkein nimikkolakka siis pisti silmään ;D

      Poista
  12. Jestas miten hyvä yhdistelmä!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)