06 toukokuuta, 2013

Ennakoimatonta

Mulla on ollut ikävä China Glazen Unpredictablea, se on yksi mun rakkauslakoista. Pidän sinistä, vihreistä ja metallilakoista, ja tämä on niitä kaikkia :D Lakan nimi vain toi tällä kerralla huonoa onnea (joo, syytän sitä), ja näistä kynsistä ei tullut ihan sellaiset kuin olin suunnitellut.

Ihastuin eilen Merliniin siinä määrin, että halusin kokeilla, miltä se näyttää lakattuna, kun viimeksi töpöttelin sen. Mulla oli hieno suunnitelma leimata tähän päälle hopealla, ja laittaa glitteriä kärkiin. Suunnitelmat meni kuitenkin uusiksi. Ohut hopeinen leimaus ei näin heijastelevan lakan päältä kunnolla erottunut. Vaihdoin paksumpaan leimauskuvioon, ja se oli ihan ok, mutta kun sain glitterin siihen viereen, niin hopean sävyt ei kohdanneet ollenkaan.

Olin kuitenkin päättänyt käyttää Merliniä. Otin varovaisesti leimaukset pois, ja lakan omalla siveltimellä laitoin kaksi kerrosta kynsien tyviin. Yksi kerros Seche Viteä riitti tasoittamaan pinnan, ei jäänyt yhtään karheaksi. Ihan kivat näistä tuli, vaikka ei kovinkaan jännittävät.





-Orly, Nail Armor
-China Glaze, Unpredictable, 3 kerrosta
-a england, Merlin, 2 kerrosta*
-Seche Vite
*tuotteet ostettu Adeninasta 
Tuotteet olen ostanut itse, enkä hyödy linkeistä mitenkään, ne ovat vain teidän avuksenne

Meinasin väittää lakkausta tylsäksi, mutta ehkä ennemmin yksinkertainen. Tulee katseltua kynsiä vähän väliä, tykkään niin tästä duochromesta ja kimalluksesta :)

12 kommenttia:

  1. Upeat! Itsekin tykkään metallinvihreistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämä on vielä siitä kiva, ettei ole liian metallinen, ettei paljasta kaikkia epätasaisuuksia ;)

      Poista
  2. Moi, kyl mua kiinnostais vaihtokaupat :) laita meilii mulle, nails1820@gmail.com ja kerro mitä lakkoi voisin valita bimbon tilalle :D

    VastaaPoista
  3. Onneks omistan kaks halppisdupea tälle lakalle( hm- lady luck ja fantasy ocean <3) :) Niin nätti väri kaikissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä väri on kyllä niin kaunis ei haittaa vaikka omistais kaksikin ;) Mulla on kans tälle värille dupe, mutta sen koostumus on hieman erilainen, Gina Tricotin Blue Bug :)

      Poista
  4. Upea lakka -tässä sinun kynsilläsi, minulle ei sopisi yhtään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tässä nämä molemmat sävyt on vielä mun lemppareita, onneksi äskeisen anonyymin kommentin ansiosta muistin omistavani tälle dupen :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)