26 maaliskuuta, 2012

Sateenkaari-meikki

Varoitus, tässä postauksessa ei ole kynsiä! Nyt on kynsiä lakkailtu vain yksivärisenä, kahden pitkän päivän koulutus tänään ja huomenna, niin ei paljoa muuta kerkiä :) Kuitenkin, jos ehdin huomenna kirjoitella, voisin laittaa kahdesta uudesta lakastani swatchit, jotka on ollut nyt kynsillä :)

Halusin kuitenkin esitellä meikin, jonka tein Passion for Nails -blogin Kevättä Rinnassa -kilpailuun. Kuvistakin huomaa, että meikkaamisessa kompastuskivenä on ripset (ja vähän kulmatkin). En osaa niitä taivuttaa, enkä harjata, ripsivärikin on siis vaan sudittu kaksi kerrosta, ja jätetty sinälleen. Erisuuntiin sojottavista  oon nyppinyt värin pois :D Ehkä joskus oppisin edes kiinnittämään irtoripset, nyt on kuitenkin ilman niitä jouduttu pärjäämään.

 Nyt seuraa paljon kuvia, en osannut päättää mitkä valitsen :D Kilpailuun lähetin kuitenkin vain kahden kuvan "kollaasin". Ensimmäinen meikkikilpailu minulla, vähän siis meinaa jänskättää ;)


Sitten vielä kuva silmät kiinni, ja molemmista silmistä. Mua on aina häirinnyt, kun mun silmät on erikokoiset :D Joskus äitille teininä mainitsin asiasta, ja sanoi että mä vain kuvittelen. Aikuisena sitten tuli taas asiasta puhetta, ja sit kuulin, että mulla on ollut vauvana tosi paha silmätulehdus, siksi varmaan toinen jäänyt pienemmäksi :D Tämän takia vierastan kuvia, joissa näkyy molemmat silmät, mutta tämän saatteen mukana nyt menköön :P




Mun mielestä molemman silmän kuvat näyttää muutenkin vähän höpöiltä. Tässä vielä kuva puolikkaasta naamasta, senkin kanssa arvoin, että uskallanko. Kuitenkin mun mielestä peruspunainen huulipuna sopii ihan kivasti tähän :)


Mun piti tähän loppuun vielä esitellä niitä ostoksia, mutta kollaasiohjelma ei ollut yhteistyökykyinen :D Mulle on kuitenkin vielä tulossa muutama paketti, kaksi TD:ltä, yksi LUSH:lta ja yksi Chez Delaneylta. Käväisin myös MagnoNailsin sivuilla, mutta totesin itsekin, että ne postarit oli kyllä kamalat! Jos joku haluaa, niin tekisin mielelläni kimppatilausta ;)

Jotka jaksoitte loppuun asti lukea, mitä mieltä olitte meikkikuvista? Pidänkö jatkossa omalla koneella, vai häiritseekö muutama meikkikuva aloittelijalta silloin tällöin?

11 kommenttia:

  1. Ihanan pirteillä väreillä oot lähtenyt liikkeelle tohon kisaan! (: Keväinen todellakin ! (: Värit menee mun mielestä tosi kivassa järjestyksessä, olisi voinut häivyttää noita rajoja vähän enemmänkin. (:
    Mutta mä en edes huomannut sun silmissäsi mitään erikokoisuutta ennen kuin luin tekstin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kieltämättä tuo oranssin raja varsinkin on vähän kova. Tämä silmäjuttukin on siis niitä, että olisi vain pitänyt olla hiljaa, niin monikaan ei olis huomannut :D

      Poista
  2. Tosi kiva toi meikki. Mun mielestä ois voinu värit häivyttää toisiinsa enemmän, vaikken mikään meikkitaiteilija olekaan. :) Kivan värikäs

    Täältä voit käydä kattoo mitä ite sain samaiseen kilpailuun taiteiltua: http://ijustlovenails.blogspot.com/2012/03/kilpailukynnet-ja-meikki.html

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva saada vinkkejä, osaa sitten katsoa vähän eri silmin omia tekeleitä :) Kävin katsomassa, tosi kauniin meikin olet tehnyt :)

      Poista
  3. Ihanat nuo glitter-rajaukset! Muutenkin tosi kiva kesäinen luukki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tekis vaan mieli joka meikissä vaan käyttää noita glittereitä ;)

      Poista
  4. hah! 'häiritse' vaan, no ei, ei tuo häiritse yhtään ja jaa vain meidän kosmetiikkafriikkien kanssa meikkailujasi;) tosi kiva keväinen meikki! minä jos päättäisin ni ottaisin ehkä 2 ja 4 kuvat kollaasiin, tai sitten sen missä molemmat silmät kiinni samassa kuvassa ja silloin 4 jäisi pois, jotta olisi silmä kiinni ja auki kuvat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mielellään sillon tällöin laittaisinkin, aattelin vaan jos ne ei kiinnosta kynsiblogissa ketään :D Kollaasiin päätyi samantapaiset kuvat kuin 1 ja 4, niissä vaan on sen blogin nimi mukana, en niitä viitsinyt tänne laittaa ;)

      Poista
  5. Ihana tuo ruskea väri toisessaa silmässä, mulla nimittäin on samanlainen väri läiskä ja samalla puolellakin vielä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hauska :D Mun serkulla on kans, kiva tietää, että muitakin mutantteja löytyy ;)

      Poista
  6. Tykkään!! Kun välillä muutakin kuin kynsiä;) Tosi kaunis ja värikäs meikki:) Todellakin sateenkaari!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)