05 maaliskuuta, 2012

Kiiltävää ja mattaa

Halusin ehdottomasti matata Color Clubin Wild at Heartin. Rakastan erilaisia glitterlakkoja matattuna, ei ole vain itse tullut tehtyä. Hololakan mattausta odotin mielenkiinnolla, ja ihan kiva siitä tuli. Itse halusin yhdistää kiiltävän ja matan, ja tein sen ranskistyylillä :)

Vähän vielä ontuu ranskiksen teko ilman tarroja, mutta pikkuhiljaa tässäkin edetään :) Haastavampaa tässä oli, kun ei viitsinyt piilottaa rajaa millään, niinkuin yleensä teen. Mietiskelin lakkaanko kärjen samaisella lakalla päälle, mutta päädyin laittaan kirkkaan päällyslakan kynsien kärkiin joka toi kiillon takaisin.

Tykkään matatuista kynsistä, mutta olen siksi niin vähän käyttänyt kun mun mielestä ainakin tämä Goshin kuivaa melko hitaasti. Onneksi eilen oli aikaa :)



-Orly, Nail Armor
-Color Club, Wild at Heart, 1 kerros
-GOSH, Matte Effect Top Coat
-OPI, DS Top Coat, kärjissä

Tänään lyheni kynnet monella millillä. Työnkuvani muuttui väliaikaisesti, ja siirryin siististä sisätyöstä labrassa käsittelemään jauhinmyllyä ja trukkia. Muutenkin työ on raskaampaa ja karkeampaa, niin en viitsi ottaa riskiä että pitkät kynnet katkeavat. Eihän nämä kovin lyhyet ole nytkään, mutta jos olisivat sellaisessa mitassa että kestävät :) Jännittävää ainakin kirjoittaa, kun kynnet eivät tunge näppäinten väliin ja saa ihan sormenpäillä kirjoittaa :D Sisäkuvia myös tiedossa, koska lakkaukset ei montaa tuntia kestä ko. työtä :P

Minulta on toivottu teemaviikkoa, ja vihdoin keksin siihen sen teeman :D Ensiviikolla siis lähtee käyntiin, tällä viikolla yritän toteuttaa kynsienhoitopostausta yms. koska lakkailen kynsiä teemaviikkoa varten. Parit lakkaukset on kuitenkin "jemmassa", niin nekin on hyvä esitellä tällä viikolla :)

10 kommenttia:

  1. Itsellä on myös samainen CC -lakka ja se on kyllä aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on :) Pitää hankkia muitakin samasta kokoelmasta :)

      Poista
  2. Eipä ole tullut mieleenkään että ranskiksen vois tehdä tuolla tapaa, tosi kiva idea. Hauskasti käyttäytyy myö tuo hololakka mattauksessakin! Mä en oo vaan vieläkään saanut itselleni hankittua mattauslakkaa, vaikka se on ollut tavoitteena useamman hetken. Ehken tuota Goshia hanki, jos kuivumisaika on pitkä. Eihän mun maltti riittäis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä oon miettinyt essien matte about youta. Ja jos jostain löytäisin essenceä, hankkisin heti, se on eniten matta mitä oon nähnyt :D

      Poista
  3. Ihanat lakkaukset! Olen aina rakastanut matan ja kiiltävän yhdistelmää. Sait muuten juuri uuden lukijan. :)

    VastaaPoista
  4. tosi hienot ja tavallaan myös yksinkertaiset! itekki oon miettiny mattapäälyslakan ostoa, hmm.

    VastaaPoista
  5. Wau! Tosiaan yksinkertaisesta saa niin kaunista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)