09 maaliskuuta, 2012

Purple With a Purpose (or not!)

Mua on niin vaivannut, kun on kokeilemattomia OPIn lakkoja hyllyssä :D Tässä yksi ensikertalainen kynsillä, Purple With a Purpose. Enkä tykännyt väristä :D Tällä hetkellä kynsillä toinenkin "neitsytlakka" OPIlta josta en tykkää, siitä postaus huomenna. Nyt kyllä loppuu mun pakko-ostokset, kun alkaa tulla tällasia virhehankintoja :D Ja pakko-ostelulla tarkotan nyt sitä, että "nyt pitää mennä ostaan joku kiva lakka", sit ei löydy ja tyydytään vaan johonkin ;)

Ihan kaunis shimmerinen liila tämä on, ei vain mua miellytä. Valtavan helppo levittää sopivan ohuen koostumuksen ansiosta, ja ihan ok peittävyys. En ehtinyt tähän sen isompia koristeluita tehdä, nuo vihreät kukkafimot näytti niin söpöiltä että pääsivät kaveriksi. Vihreitä strasseja, ja muutama roosa diamond glitter.

Ylempi kuva on otettu eilen illalla sisällä, jossa vielä koristelut tallella, se vähä mitä näkyy. Alempi tänään päivällä ulkona, jossa väri on oikeampi, mutta koristeita karkuteillä :D




-Orly, Nail Armor
-OPI, Purple With a Purpose, 2 kerrosta
-kukkafimoja, roosaa diamond  glitteriä ja vihreitä strasseja
-OPI, DS Top Coat
-OPI, Drip Dry

Huominen menee kaverille geelejä laitellessa, toivottavasti ehdin omiakin kynsiä maalailla. Juurikasvukin pitäisi värjätä, mies totesi jo viime viikolla saunassa että näytän kaljulta :D

16 kommenttia:

  1. Onpas kyllä aika erikoisen sävyinen lakka. Toisaalta hirmuisen kaunis, mutta en kyllä omille kynsilleni osaisi kuvitella. Koristeluista kyllä tykkään, sopii kivasti yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)Se oli vähän turhan sinertävä, se saattoi mulla tökkiä vaikka sinisestä itsessään tykkäänkin...

      Poista
  2. Minä taas pidän kovasti ja ehdottomasti kuvittelisin omille kynsille! Juuri sitä minä tilasin siinä kommentissani! :)

    Itselläni on sinisempi lakka Blue My Mind odottelemassa kokeilua tuolla, pitääkin varmaan kokeilla se seuraavaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kevättä kohti alkaa tulla taas värikkäämpää, kun mun talvimasennus hellittää :D Laitahan sitten kuvaa niistä ;)

      Poista
  3. Mun mielestä on kyllä oikein kivan värinen =) Täytyis varmaan noita fimoja kans taas käyttää, mutta kun mä oon niin huono kaikkien ulkonevien koristeiden kanssa, tulee aina nyplättyä ja revittyä niitä,hyi mua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syntiä, syntiä harrastat :D Mä käytän kans liian vähän fimoja :)

      Poista
  4. Aww ja mä kun tykkään purple with a purposesta ihan hirveästi! Näyttää tosi ihanalta sunkin kynsillä, varsinkin noiden koristelujen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Noiden fimojen takia viihdyinkin tässä lakkauksessa, ne oli niin pirteän väriset :)

      Poista
  5. Mäkin tykkään tosta väristä! Itellä taitaa ollakki ton sävysiä lakkoja useempikin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pullossa ja swatcehissä se näytti minunki mielestä kauniilta, muttei sitten omilla kynsillä :D

      Poista
  6. Onhan tuo nätti lakka mutta ei semmonen mistä hihkuisin innosta =) Meillä kaikilla lakkafriikeillä taitaa olla jemmoissa näitä ei niin kivoja lakkoja, nyt yritänkin saada lakkavarannot sellaisiksi joista oikeasti tykkään. Ja yritän siis olla ostamatta lakkoja jotka ei aiheuta suuria tunteita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuohon itsekin yritän nyt pyrkiä, jättäis ihan-kivat kauppaan, ja ostelis vaan niitä pakko-saada-lakkoja :D

      Poista
  7. miehet osaa kyl olla reiluja :D mullaki oli ihan tummantumman ruskeet hiukset ja oman hiuksen väri ihan vaalea, joten juurikasvu saa pääni näyttämään että olisin pälvikalju :D siitä osaa mies aina kettuilla :D siksi blondasin ni enää ei pälväriä ole! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin osaa joo :D Mulla sama, oma vaalea ja mustaksi värjätty. Olin vuosi sitten blondi, mut siihen ei ole enää mulla paluuta ;)

      Poista
  8. Mä tykkään just tosta OPI merkistä. Hyvän laatuista. (: Itse en tuosta väristä pidä, mutta näyttää siltä, että tullut hyvä lopputulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OPIlla on kyllä valtavan hyvälaatuisia lakkoja. Ja niillä on helpo lakata, montaakaan OPIa en ole saanut levitettyä kynsinauhoille ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)