14 maaliskuuta, 2012

Lastulakkarakkaus

Eilen oli todellakin pitkästä aikaa Bad Nail Day, kokeilin teippimania, eikä se sitten sujunut :D Ajattelin sitten vaan lakata "yksiväriset" kynnet, mutta tuli silti jotain vähän muuta :)

Silloin kun tilasin essien Shine of the Timesin, mielessäni oli swatchit siitä tumman lakan päällä. Itse olin käyttännyt aiemmin vaaleanpunaisen kanssa, joten aattelin nyt olevan mustan vuoro :)

Mä niin rakastuin tähän lakkaukseen, en olis malttanut millään poistaa :D Lastut vaihtuu kuparinsävystä keltaisen kautta kauniin kirkkaan vihreäksi. Välillä koko kynsi näyttää kupariselta tai vihreältä, katselukulmasta riippuen, siksi siis kuvatulva :D Kuvat on otettu oudoista asennoista, mutta näin sain parhaiten eri värit näkymään. Pahoittelen viimeisien kuvien kärkikulumaa, mutta vain tänään töiden jälkeen sain auringossa kuvattua :P







-Orly, Nail Armor
-OPI, Lady in Black, 2 kerrosta
-essie, Shine of the Times, 1 kerros
-OPI, DS Top Coat

Vielä jäi vähän vaivaamaan miltä tämä essie näyttäisi violetin päällä :) Tällä hetkellä on ylläoleviin verrattuna tylsähköt kynnet, mutta niistä lisää sitten ylihuomenna! :)

26 kommenttia:

  1. Heh, mulla on nyt melkeen identtiset kynnet ku sulla =) Pohjalakkana on tummanruskea lakka, tosin melkein mustaltahan se näyttää. Itse kans oon suunnitellu kokeilua violetin lakan kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä olikin :D Mä en ehtinyt olla näissä kuin päivän, pidempäänkin olisin viihtynyt :)

      Poista
  2. upeat! ja jännät samaa aikaa :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitti! Pelkäsin, että minkälainen kuvattava tämä on, mutta aika hyvin tosiaan sai eri sävyt kuvaan :)

      Poista
  4. aivan ihanat! Täytyi selata kuvat useaan otteeseen läpi, aivan upeasti nuo eri värit tulee esiin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itse tykkäsin eniten näissä tuosta vihreästä sävystä :)

      Poista
  5. Ihanat, olispa mullakin joku flakieslakka...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ainakin cesarsshop myy juuri tätä lakkaa, itse tilasin hinnan vuoksi ulkomailta :)

      Poista
  6. Kaikkea muuta kuin tylsät, suorastaan upeat! Mä tykkään kovasti, jokohan se nyt on sitten aika hommata eka essie munkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ei nämä sitten niin tylsät ollutkaan kuin palkäsin :D Mä voin kyllä suositella essietä, mulla on neljä lakkaa, ja jokainen on ollut hyvä! Cremetkin on helppoja levittää ;)

      Poista
  7. Oi apua, aivan kertakaikkiaan upeat! Mä haluu-uun kans tollasen lakan :D

    VastaaPoista
  8. Vau! Siis mielettömän upeet! Tahtoo ehdottomasti kans! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä haluan lisää tätä essien Luxeffects-kokoelmaa :)

      Poista
  9. astulakat on kyllä ihania! Mä haluaisin käyttää niitä jatkuvasti, mutta sit pitää valita joku suht tylsä lakka alle. :) Toi Essie on kyllä kivan näköinen! Mietin itsekin, josko hankkis sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voishan tämä näyttää mielenkiintoiselta glitterlakankin päällä, pitäisköhän kokeilla ;)

      Poista
  10. Ihanat~ Mistä tollasen essien lakan saa? *kuolausta*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :) Mä tilasin TransDesingilta, mutta viimeksi kun katsoin, niin Cesars myy kans luxeffects-kokoelmaa, ainakin osaa siitä :)

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Kiitti! Se oli kyllä yllätys, että oli näinkin ihana :)

      Poista
  12. Mahottoman ihana! Miten se voikaan näyttää noin hyvältä niin tässä kuin siinä toisessakin lakkauksessa:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se on kyllä jännä lakka, tekee mieli kokeilla muitakin lastulakkoja :)

      Poista
  13. AAAH, menipä tuo lakka mun himotuslistalle. Rakastan kaikkia lakkoja, joilla saa värilakkoihin uutta ilmettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania, jos kiireessä haluaa näyttävän lakkauksen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)