20 toukokuuta, 2012

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Tänään ei näy kynsiä, koska "laiskottelin" eilen ja äsken vasta vaihdoin lakkaukset. Oikeasti touhusin pihalla kaikkea, ja järkyttyneenä tajusin, että kevät-/kesälannoitus oli vielä tekemättä! :D Päätin toteuttaa yhden neljästä liian kauan roikkuneesta haasteesta/tunnustuksesta. Kirjoitin muutkin valmiiksi, ja postailen silloin jos ei ole kynsiä näyttää ;)

Sain tämän haasteen airilta, lakkarinsessalta, Sissiltä, Ida-Marialta, Nellalta, Minnalta, Yuelta, Nooralta ja Ninianelta. Kiitos teille siitä! Jos joku muu minua tunnustanut jäi pois, ilmoittautukoon, niin lisään kiitoslistaan :D


1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita tunnuksesta heille.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä tunnustuksen antanutta bloggaajaa.
5. Liitä tunnustuksen kuva blogiisi.

1. Olenkin kertonut olevani puutarhaihminen. Tänäkin vuonna olen kylvänyt ja hankkinut niin monta kasvia, etten enää tiedä mihin aion tukkia niitä :D

2. Kotitöissä inhoan eniten puhtaiden tiskien poistamista koneesta, ja puhtaiden viikattujen vaatteiden viemistä kappeihin. Koneiden täytöt on kuitenkin ihan mieluista puuhaa, kun siinä saa jotain näkyvää aikaiseksi :D

3. Pukeutumisessa suosin tummia sävyjä, kynsillä taas kaikki kirkkaat ja räikeät värit miellyttää. Sisustuksessani on paljon valkoista, harmaata, vaaleaa kultaista ja hopeaa.

4. En silti pidä kullan "väristä" :D Kynsillä se ei miellytä, ja koruni ovatkin paria poikkeusta lukuunottamatta valkokultaa tai hopeaa :)

5. Me saunotaan kolme kertaa viikossa. Ja sen kyllä huomaa sähkölaskusta :D

6. En pidä suklaasta erityisemmin, ainoa karkki oikeastaan mitä ihan tahdon, on lakritsi.

7. Mulla on ensimmäinen täyspitkä kesäloma tänä vuonna. Ollaan lähdössä miehen kanssa viikoksi reissuun. Aloitetaan Metallican konsertilla, käydään ehkä välillä Virossa ja sen jälkeen Mötley Crueta katsomaan :D

Nyt toivon, että olisin keksinyt "jännittävämpiä" faktoja :D Kerrankin aion olla niin tylsä, etten jaa tätä eteenpäin. Tämä kiersi aikansa todella monessa blogissa, ja olisi valtava urakka selata blogeja taaksepäin tarkistaen ketä on tämän tehnyt ja ketä ei :P

5 kommenttia:

  1. Hehe, mä luulin että oon suunnilleen ainoa, joka vihaa astianpesukoneen tyhjentämistä. Tykkään kyllä täyttää, mutta tyhjentäminen ärsyttää. :D Teenkin niin, että tyhjennän kaikki astiat pöydälle astianpesukoneen päälle, sitten laitan likaiset koneeseen ja sitten laitan puhtaat pöydältä kaappiin. Tyhmää, mutta toimii mulla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en "jaksa" laittaa kaikkea heti kaappiin. Laitan ne mitkä sijaltaan yltää laittaan, ja just esim kattilat itsekkin kasaan siihen viereen, ja vien sitten lopuksi :D Meillä yleensä kyllä mies tyhjentää, ja mä sitten täytän ;)

      Poista
  2. Järkyttävää huomata, että jollain on noinkin samanlainen näkemys asioista.
    Vihaan astianpesukoneen tyhjentämistä (olen delegoinut miehelle), kynsillä suosin vaaleita ja/tai kirkkaita värejä, kun taas vaatteissa eniten näkyy mustaa ja tummansinistä.
    Puutarha on myös lähellä sydäntä (yksi kukkapenkki on suunnitelmissa pistää tänä vuonna kokonaan uusiksi). Uudet kasvit olen tänä vuonna juurikin tästä syystä jättänyt hankkimatta (plus että sain vuosi sitten anopilta niin ison läjän taimia, etteivät nekään meinanneet mahtua).
    Metallica jää tänä vuonna väliin (nähty jo aika monta kertaa), mutta luvassa on kuitenkin ZZ Top ja Radio Rock-risteily.
    Ja myös mulla on elämäni ensimmäinen kunnollinen, palkallinen kesäloma. Jännä juttu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kyllä pelottavalta! :D Mäkin olen sisällyttänyt miehen hommiin juurikin tyhjentämisen ;)Mulla taas on jäänyt kaikki Metallican Suomen keikat väliin, ja nyt oli pakko päästä niin kauan kun vielä jaksavat keikkailla :) Ja joskus kyllä haluan Radio Rockin risteilyllekkin!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)