27 toukokuuta, 2012

Lakkakokoelmani: essie

Tänä viikonloppuna esittelyvuorossa mun essie-lakat! Lakat jälleen esitelty kuvissa kiekolta ykkösestä alkaen.


1 Shine of the Times
2 Vanity Fairest
3 Lilacism
4 Mint Candy Apple
5 Trophy Wife

6 Dive Bar
7 Over the Edge
8 Steel-ing the Scene
9 Borrowed & Blue
10 Watermelon

11 Sugar Daddy
12 Navigate Her
13 Mezmerized

 14 Fear & Desire
15 Mini Shorts
16 Mojito Madness
17 Barbados Blue

Suurin osa on ostettu Suomesta, koska en pidä siitä kapeammasta sudista, mikä ulkomaisissa pulloissa on. Olen siis valmis maksamaan hieman enemmän siitä "paremmasta" sudista ;) Kaikkia ei tietenkään kaupan hyllyiltä löydä, ja näitä olen tyytynyt tilaamaan ulkomailta. Essieltä himotuslistalla on ainakin Orange, It's Obvious! ja Set in Stones.

12 kommenttia:

  1. Kaikki tuntuu tykkäävän siitä Essien isommasta sudista, mut mä en voi sietää sitä.. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Omat kannattajansa varmasti kapeammallakin on, ei ne muuten tekis sitä. Mä haluan saada lakan mahdollisimman vähillä vedoilla kynnelle, ja näin leveisiin saa aika kauan sutia sillä pikkusella ;)

      Poista
  2. No on sinulla aika monta Essietä, varsinkin jos ottaa huomioon mitä olet niistä joutunut maksaa Suomen hinnoissa :) Mutta uskon että ovat kyllä sen hinnan arvoisia! Minulla on ainoastaan yksi Essie (St Barths Blue) , mutta siinä on se kapea sivellin joka ei oikein minua vakuuttanut Essielakkojen suhteen haha. Pitäisi varmaan ostaa tuollainen Essie Suomesta jossa on leveä sivellin, ehkä se sitten saisi minut tykkäämään Essiestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari kuukaudessa pysyy vielä budjetissa ;) Suosittelen kokeilemaan sitä leveää sutia, siinä on tosin se vaara, että ihastuu siihen liiaksi ;)

      Poista
  3. Kateellinen täällä taas terve! Mä en omista vielä yhtään Essien lakkaa, mutta kovasti oon suunnitellut niiden ostamista. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty! :D

    VastaaPoista
  4. Nyt kysymys! Mulla on ollut pitkään hakusessa "täydellinen vaaleanpunainen", eli sellainen hyvä laatuinen, jota voisi käyttää ranskalaisissa manikyyreissä, mutta joka kävisi myös yksinään kynsille (pitäisi peittää 1-4 kerroksella) Minkäköhän lainen tuo Sugar Daddy ois siihen tarkotukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikea sanoa ranskislakkaa, joka pitäisi myös saada peittäväksi... Tämä sugar daddy on loistava ranskislakka, muttei peittäisi varmaan kymmenelläkään kerroksella :P Kun taas esim. OPIlla on kaunis vaaleanpunainen Panda-monium Pink, joka peittää kahdella, mutta siitä ei taas ole ranskislakaksi :D

      Poista
  5. Essien lakat on kyl niin hyviä ja pidän kans tosi paljon juurikin siitä leveämmästä sudista.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihan loistavia! Eikä se pieni sutikaan tosin huono ole, mutta isompi säästää vain mulla aikaa ja hermoja ;)

      Poista
  6. öää ostin just ite kans tollasen jonkun tummanharmaan & vaaleanharmaan Essien alesta 3,50e/kpl, vaikkei värit niin ihania ollu niin olihan mun pakko ostaa kun niin halvalla sai! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot aivan oikeessa, tuohon hintaan kyllä kannattaa jo ostaa, vaikkei ne miellyttäiskään :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)