01 maaliskuuta, 2012

Vaaleanpunainen, josta tykkään!

Tässä taas pari lakkaa, jotka viimeisimmästä tilauksesta pääsi kynsille :) Suhtauduin hyvin epäilevästi Panda-monium Pinkiin, kunen vaaleanpunaisista omilla kynsillä tykkää. Mutta tämä oli i-h-a-n-a! Vähän liilaan menevä, eikä liian vaalea/hento. En olis uskonut että mä tykkään vaaleanpunaisesta, eikä tästä tule edes possu tai tuksu mieleen :D Valtavan helppo levittää tasaisesti, mutta olis ehkä voinu olla kolmaskin kerros kun hieman kuulsi läpi.

Pitihän se sitten kuorruttaa essien Shine of the Timesilla, joka oli ehkä eniten odotettu lakka siitä tilauksesta :) Ja ihana se olikin, helppo levittää ja kerros riitti. Ja kiiltää niin kauniisti vaaleanpunaisen ja -vihreän sävyissä. Tämän alle olisi ehkä käynyt paremmin tummempi lakka, niin olis värit erottunu kauniimmin, mutta mun mielestä kiva näinkin :) Tämä oli muuten suht helppo poistaa ilman foliota, lisäpisteitä siitä ;)

Varjoisemmassa kuvassa taasen paremmat värit, auringossa ne jotenkin heijastaa liikaa. Ja keskisormen kynteen on tullut jostain syystä kolo, ei mielikuvaa tapahtumasta. Täytyy vielä vähän hehkuttaa tähän DS Top Coatia! Ihmeellistä, että ei ole yhtään kärkikulumaa! Yleensä mulla tulee jo yhdessä työpäivässä kulumaa kärkiin, nyt en löydä vaikka oikein yritän katsella ;)




-Orly, Nail Armor
-OPI, Panda-monium Pink, 2 kerrosta
-essie, Shine of the Times, 1 kerros
-OPI, DS Top Coat
-OPI, Drip Dry

Tässä vielä tämän päivän ostoksia, kun piti vain "pyörähtää" Emotionilla.


Vähän tylsähköjä OPIn lakkoja siellä on, mutta nämä nyt kuitenkin tarttui mukaan. Tuota Meet Me on the Star Ferryä oon ihastellu swatceissä, Purple with a Purpose tuntuu olevan klassikko ja Jewel of India nyt vaan oli tarjouksessa :) Alelaarissa oli myös muitakin värejä, mutta lohenpunaiset ja persikat ei miellytä mun silmää yhtään :P

Vaaleanharmaa minulta on puuttunut, mutta GOSHin Mouse Grey paikka nyt tämänkin raon. Ja GOSHilta oli tullut kevätluomivärejä, päädyin tuohon palettiin jossa oli vihreähkö sävy mukana. Aivan ihana :) Ja kassalla kuulin, että kahden Gosh-tuotteen ostaja saa silmämeikkikynän kaupanpäälle! Oli vain vedenkestävä, etten ihan tykkää, mutta ehkä sitten kesäksi voi olla tarpeen.

Huomenna jatkuu haaste, mulla on ollut kukkakynnet koneella jo parisen päivää, mutten viitsi kaksia kynsiä postata päivässä, niin ovat olleet "varastossa" :D

14 kommenttia:

  1. Tosi ihana yhdistelmä, tykkään tosi paljo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja minä hentouksia kammoava tykkäsin tästä ;)

      Poista
  2. Panda-monium Pink näyttää tosi kivalta ja sillä on ihana nimikin :) Seuraavalla kerralla olisi kiva nähdä kuvaa myös pelkästään lakasta (tai ehkä ei sittenkään.. muuten rakastun siihen ja wish listini saa lisää täytettä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon joskus tykännytkin laittaa kuvia pelkästä lakasta, jos satun lakkaileen päiväsaikaan että saan kuvat ennen koristeluja :) Mutta kiva kun sanoit, pidetään mielessä ;) Sen verran voin vielä paljastaa, että tilasin näitä "pandoja" kaksi, ja toinen on siihen arvontaan ;)

      Poista
    2. Apua-mihin-arvontaan-onko-mulla-mennyt-jotain-ohi? Varsinkin tuo luonnonvalo-kuva on ihana.

      Mikä se foliojuttu muuten on? Onko jotain linkkiä ohjeeseen, miten se tehdään? Ja kärkikuluminen on sit rasittavaa, minulla kaikilla lakoilla heti ekan päivän ongelma :( Pitäisi kai soi löytää jostain se aika päällyslakalle ;)

      Poista
    3. Kiitos! Et ole missannut mitään, oon vain järjestämässä arvontaa, kun tulee sata lukijaa täyteen ;) Kaksi enää puuttuu, ja palkinto on jo valmis :)

      Kyllä päällyslakkaa kannattaa ehdottomasti käyttää, vähän se kuitenkin kulumia hillitsee ;)

      Tässä pari linkkiä ohjeisiin:
      http://chezmaryahnails.blogspot.com/2011/06/foliokoristelu.html
      http://passionfornails.blogspot.com/2010/12/folio-nail-art-tuto.html

      Toivottavasti noista on hyötyä :) Itse olen yrittänyt vain kerran foliota, eikä se ihan onnistunut :D Uskaltaiskohan sitä pian yrittää uudelleen ;)

      Poista
    4. Täälläkin haluttaisiin nähdä pinkki pelkästään!

      Poista
    5. Huomiseksi on tulossa jonkunlainen kuva pelkästä lakasta, lakkasin tänään kynnet uudelleen sillä että saan swatcin sitä toivoneille ;)

      Poista
    6. Hih! Kiitti noista linkeistä, minä olin ymmärtänyt TÄYSIN väärin! Luulin, että foliota voi käyttää hilelakkojen poistamisen helpottamiseen (enkä ymmärtänyt että miten ;) )

      Nyt selkis!

      Poista
    7. Anteeksi, nyt mä ymmärsin väärin sun kysymyksen! :D En "muistanut" että olin maininnut tuon poistamisen tekstissä.. Siis ko. foliotekniikka on seuraava: leikataan vanulappu neljään osaan, jolloin ovat sopivat kynnelle. Sitten kastellaan poistoaineeseen, laitetaan kynnelle ja kääritään sormenpäät talousfoliosuikaleisiin (yksi käsi kerralla). Annetaan reilu viitisen minuuttia olla ja pyyhitään pois :) Lähtee helposti!

      Poista
    8. Niin no selkeä kysymykseni "foliojutusta" ehkä saattoi hieman vaikuttaa ;)

      Nyt selkeni ja valkeni. Ei taida riittää kärsivällisyyttä toteutukseen. Julmasti vaan jäljelle jääneet rapsutellen :)

      Poista
  3. Ääh mun lähi-emotionilla ei ainakaan ollut yhtään opeja tarjouksessa, kun sunnuntaina kävin. Sokos-sokoksella sen sijaan oli. Tuo jewel of india olisi ehdottomasti kelvannut mullekin! :P

    Shine of the times tuntuu tekevän lakkauksesta kuin lakkauksesta ihanan. Ihan täydellinen tuon panda-monium pinkinkin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Opeja on tosi harvoin meijänki Emotionissa tarjouksessa, pitää ottaa heti jos jonku kivan sövyn löytää ;) Mulle tuo Jewel of India ei ollut mikään must-have, mutta ihan kiva lisä OPI-osastolle :)

      Tuo Shine of the Times onkin tosi ihana, ja niinkuin sanoit käy joka lakan päälle :) Nämä mun kännykkäkuvvat ei vain anna sille kunnolla oikeutta ;)

      Poista
  4. Apua. Toi Essie on ihan täydellinen Pantsun päälle! Upea!(:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)