12 helmikuuta, 2013

Hypnôse Star

Mulla on parit kynnet rästissä, ja ajattelin esitellä niitä nyt, ennen kuin tulee taas töpökynsiä :D Ettei joka postauksessa olisi erimittaisia kynsiä.

Nämä kynnet sai inspiksen mun kaikkien aikojen lemppari ripsarista, Lancômen Hypnôse Starista, jota on varmaan jo neljäs putkilo menossa <3

Lakkasin pohjalle GOSHin Black Passionia, joka on metallinen musta, ajattelin mustan cremen olevan liian "kova". Päälle töpsöttelin kahden sävyistä hopeaa/harmaata, ja vielä aavistus mustaa.



-China Glaze, Strong Adheaive Base Coat*
-GOSH, Black Passion, 2 kerrosta
-OPI, Lucerne-tainly Look Marvelous
-OPI, Your Royal Shine-ness
-Seche Vite*
*tuotteet MiMaxilta

Nämä kuvat oli otettu vielä "vanhassa paikassa", ennenkuin siirryin käyttämään valkoista taustaa, joten värit voi olla vähän poskellaan. En kyllä ole nykyiselläkään tyytyväinen vielä blogin kuviin, mutta onneksi paranevat pikkuhiljaa ;)

In english: This mani was inspired by my all-time-favourite mascara, Lancôme Hypnôse Star. As a base used GOSH Black Passion, I thought that a plain black creme would have been too "harsh". Then I just sponged gray/silver polishes, and finally a little black.

3 kommenttia:

  1. Oi miten ihanat! Just mun tyyliset! ;)

    VastaaPoista
  2. Onpa ihanat :) Liian tummat mun makuun, mutta jotenkn lämpesin tuolle Hypnôse Starille!

    thousandnaildreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Tuo on kyllä Doll Eyesin ohella yksi parhaimpia ripsareita, mitä oon käyttänyt! Ansaitsikin päästä kynsille ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)