28 kesäkuuta, 2012

Kynnet kuin vettä

Halusin eilen taas jotain uusista Orlyista kynsille, ja valitsin ihanan sinisen Skinny Dipin! Tämä levittyi kuin unelma, ja ei paljoa tarvinnut rajojakaan korjailla :) Kynsillä kaksi kerrosta. Tämäkin kuivui ihanan satiinipintaiseksi. Tässä ensin kuva lakasta yksinään.


Mun piti jättää vain yksiväriseksi, kun olin niin pitkään töissä ja sauna odotti. Mulla oli kuitenkin puoli tuntia aikaa kynsille, niin kyllähän siihen ehtii vähän glitteriä ainakin laittaa ;) Arvoin mun hopeaisia glittereitä, ja valkkasin Pirouette My Whistlen. Se on niin ihana hillitysti hohtava, ja isoja ja pieniä glittereitä on todellakin paljon. Lisäksi se levittyy nätisti ja tasaisesti yhdellä kerroksella :)

Kun näissä oli vielä Polishield päällä, kynnet muistutti mun mielestä jotain auringossa kimaltavaa vettä :)





-Orly, Nail Armor
-Orly, Skinny Dip, 2 kerrosta
-OPI, Pirouette My Whistle, 1 kerros
-Orly, Polishield

Tähän väliin mun mielestä hassu juttu! Näitä onkin joskus näkynyt blogeissa, että millä hakusanalla niihin on päädytty. Selvennyksenä niille jotka eivät tiedä, sana/sanat ovat siis niitä jotka on kirjoitettu googleen, ja hakutulosten kautta klikattu blogiin.


Tuon hieskoivun mä ymmärrän, puhuinhan juhannuskynsien ohella tekemästäni saunavihdasta. Vaikken hieskoivusta kyllä mitään maininnut. "angry birds kakku" on ihan looginen myös, mutta entäs "silmien kuvia"? :D Siis voihan sitä hakea vaikka "silmämeikkiä", "silmäsairautta" tai jotain, mutta "silmien kuvia" :D

Tässä samalla geelilakkailen mun varpaankynsiä :) Mutta älkää peljätkö, varpaita tuskin tulen blogissa esittelemään :D Mulla ei ole mitään varvaslakkailujen esittelyä vastaan, mutta omani eivät omasta mielestä ole esittelykelpoiset ;)

14 kommenttia:

  1. Nää on ihan mahtavat, täysin mun makuun! Ilman koristeitakin tosi hyvät! Pitää ehkä mennä katselemaan lakkahyllyjä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sinisen ystävänä tykkäsin itsekin :)

      Poista
  2. Aivan mahtava sininen! Pitää laittaa hankintalistalle, kuten tuo opin glitterlakkakin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Voin kyllä molempia suositella, itsekin pitäisi tilata toinen PMW, kun pelottaa että tuo joskus loppuu :D

      Poista
  3. Ihanat kynnet!

    On aina hauska katsoa, millä ihmeen hakusanoilla on blogiini päästy (sekä muiden).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään, jos näitä jossain näkee, niin aattelimpa sit laittaa itekkin :)

      Poista
  4. Oi miten ihana sininen ja tosi raikkaat, kauniit, suloiset :)

    VastaaPoista
  5. Ei vitsi kuinka ihana yhdistelmä! :) Rakastan tuota OPI Pirouette My Whistle lakkaa! Ehdottomasti täytyy tilata tuo... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niinkun kirjotinkin jo ylemmäksi, mä tarvitsen ehdottomasti toisen pullon tätä ;) Tää on vaan niin erilainen, ja entäs jos ei samanlaista enää ikinä tulekkaan? :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)