26 helmikuuta, 2012

Ensimmäiset geelikynnet

Tässä ne sitten tulee, ensimmäiset mun tekemät geelikynnet. Mua jännitti ihan kauheasti alkaa näitä tekemään :D Ja vielä kun teki toiselle, niin ei auttanut asiaa yhtään ;) Näitä kesti nelisen tuntia tehdä, tietysti pidettiin pieniä taukoja välillä. Tykkäsin noista geeleistä jotka tuli Rion paketin mukana, ne oli ihan helppo levittää. Muutenkaan tämä ei niin vaikealta tuntunut, mutta en ihan tyytyväinen olekkaan työn jälkeen. Mutta pääasia, että "asiakkaalle" kelpasi ;)

Näihin ei haluttu sen kummempia koristeluja, enkä olisi varmaan ekoihin uskaltanut sellaisia laittaakkaan. Laitettiin kuitenkin nimettömiin ja peukaloon parit roosan väriset glitter diamondit. Käytössä siis ranskistipit ja pinkki geeli, vaikka huonon valaistuksen takia ei yhtään pinkiltä näytäkkään.



Tein nämä veljeni tyttöystävälle, ja hän toi minulle valmiiksi kiitoksena tuliaisia Emotionilta. Kissin koristelulakkoja ja OPIn kultaisen Shatterin <3 Oon tuon kultaisenkin ostoa harkinnut, mutta jostain syystä en ole malttanut :D Ihanaa, että nyt mulla on sekin!

2 kommenttia:

  1. Hyviltähän nuo näyttää, ainakin näin kokemattoman ihmisen silmissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihan kivat ne olikin, ja jälkihän tulee jatkossa vain paranemaan ;) Mä oon vaan itse tosi kriittinen omille tekeleille.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)