01 maaliskuuta, 2013

Joulu on taas...

Ei ollut ihan kynsipäivä eilen. Tein erinäisiä räpästyksiä, jotka jouti lähteä kynsiltä samantien. Sitten päätin lakata kynnet "sillä oikealla" punaisella, jota oon himoinnut taas kynsille ekasta kerrasta lähtien: OPIn Die Another Day.

Tämä oli niin kaunis, mutta ei tarpeeksi "kirkas" ja räikeä pidettäväksi yksinään kynsillä. Halusin leimata tuota ketjukuviota, nähdäkseni mille se näyttää. Oon pitkään suunnitellut leimaavani tämän hopealla mustan päälle, mutta tuli nyt sitten leimattua kultaisella punaisen päälle :D

Kuvio on tosi nätti, mutta peitti pohjalakkaa liikaa mun visioon nähden, ja kynsistä tuli liian vaisut. Auttamatta joulukynnet, ja muutenkaan ei ole lainkaan mun mieleiset.




-Color Club, Stuck on You
-OPI, Die Another Day, 2 kerrosta
-leimailut Barry M - Gold Foil, DRK-A -laatasta, XL-stampperilla*
-Seche Vite
*tuotteet MiMaxilta

Oon jotenkin unohtanut, että mulla on leimailua varten China Glazen Romantique-lakkoja :D Pitänee ensi kerran muistaa, että nekin on vaihtoehto. Mutta mun kynsipiste muutti taas paikkaa, ja lakat on tällä hetkellä lahjakasseissa, niin niitä ei sillälailla näe :D

No joo, tässä lakka joka sai olla niiden epäonnisten yritysten pohjalla. Essien Buy Me a Cameo, nude metalli-/frostlakka. Kahdella kerroksella peittävä, ihan kaunis lakka, mutta väri ei ollut mun mieleen.


Eli, jos joku haluaa tämän vaihtaa johonkin, niin vaihtoehtoja otetaan vastaan joko kommentilla tai sähköpostilla ;) Kerranhan tällä on lakattu, ja on sillä leveällä sudilla, niinkuin suurin osa mun essieistä :)

10 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Valitettavasti jouduin poistamaan kommenttisi mainoksena. Jos se ei ollut sellaiseksi tarkoitettu, kiitän ja pahoittelen! :) Itse vinkkaan täällä kyllä käyttämistäni tuotteista, ja kerron jos olen ne yhteistyön kautta saanut, mutta en halua että blogiani käytetään varsinaisena mainostilana. Ymmärräthän? ;)

      Poista
  2. Kivat kynnet:) kieltämättä vähän jouluiset mutta ei liikaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Onneksi joulusta on jo sen verran aikaa, ettei se välttis ole ensimmäisenä mielessä ;)

      Poista
  3. Slurps mikä punanen!!!!! Saat maanantaina sen opin lainaan jos vaan muistan tua sen! -sari-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin ihana, ennenkuin menin peittämään sen :D Mulla alkaakin olla jo kokeilemattomat lakat vähissä, että kyllä yksi laina-OPI on niin tervetullut ;)

      Poista
  4. Mua kiinnostais kokeilla leimaamista mut en oikein
    tiedä minkä setin hankkisin ja mistä nettikaupasta?
    Mun kynnet on aikalailla sun kynsien kokoiset ja
    kaarevahkot.Moni kysyy onko mulla ns.omat kynnet
    et kai ne näyttää geeli tms. mut omat on.

    Mitä suosittelisit, et riittäis leimat koko kynnelle ?

    Olen kovasti tykännyt blogiasi lukea, kiitos !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokokynnenleimoihin suosittelen tuota samaa XL-stampperia (linkki ylempänä kuvan alla), mitä itse käytän, se on riittävän iso ollut mun kynsille :)

      Leimauslaatoista ainakin A-sarjan kokokynnenkuviot on tarpeeksi isoja, ja Konadilta löytyy kivoja pikkukuvioita :)

      Lisäksi Konadin kaksipäinen leimasin olisi hyvä omistaa pienemmille kuvioille, ja tietysti tarvitsee vielä scraperin/pyyhkimen.

      Jos hankit molemmat leimasimet, scrapan ja pari laattaa niin niihin menee n. 20e+postarit. Nämä kaikki ainakin löytyy MiMaxilta, heillä oli tosi laajasti leimausjuttuja. Ja en saa mitään bonusta tästä, enkä tuosta linkistä ylempänä, että siitä ei tarvitse huolia ;)

      Ihana kuulla, että pidät blogista! ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)