22 marraskuuta, 2012

Mustavalkoista

Aikani katsastelin syntilaatikkoa, ja mikään ei oikein innostanut. Lopulta päätin kokeilla kynsille vaalean harmaata, johon ihastuin ostohetkellä, mutta en ole uskaltanut kokeilla :) Nämä GOSHin cremet ei kyllä vakuuta, tämä jo kolmas jota kokeilen, ja kaikki on yhtä paksuja. Siveltimet ihania, ja muun koostumuksen lakat ovatkin GOSHilla hyviä. Cremet vaan mun mielestä ei. Tässä päällyslakan kanssa pelkkä pohjalakka.


Leimasin ensin kulmiin mustalla kukkakuviota, ja sitten piti keksiä tyviinkin jotain. Kokeilin huvikseen oikeaan käteen, miltä sama kuvio näyttäisi tyvessä valkoisena. Tykästyin niin paljon, että leimasin sen kaikkiin kynsiin, ja jännittävää kyllä jokainen leima onnistui :D





-Color Club, Stuck on You
-GOSH, Mouse Grey, muistaakseni 2 kerrosta
-leimat Konadin mustalla ja valkoisella laatasta BM-316
-essie, good to go

Mulla on ollut hankaluuksia mun Bundle Monstereiden kanssa. Iso osa kuvioista ei siirry XL-stamperiin eikä Konadinkaan leimasimeen, leimauslakastakaan riippumatta. Tosi ärsyttävää, kun olisi niin ihania kuvioitakin :P

Mulla on ollut päällyslakka loppu, ja päätin kokeilla essietä. Ostin Good to Go:n, ja en voinut sivuuttaa tuota ihanan punaista Laquered Up:ia, hups!


 Kerron seuraavassa postauksessa lisää tuosta essien pikakuivattajasta, mutta varoitan valmiiksi, etten itse osta sitä enää ;)

14 kommenttia:

  1. Mullakin on tullut vastaan yksi Bundlemonster-laattta, joka ei meinaa leimata yhtään millään. Ei XL-leimasimelle, ei Konad-leimasimella, ei Konad-lakalla eikä tavallisella lakalla. Mä luulen, että noi laatat ei vaan jotenkin ole tarpeeksi syviä. Mutta mitä oon muualla netistä lueskellut, niin ihmisillä on toi ongelma eri laattojen kanssa, ettei vika oo siinä tietyssä laatassa.

    Mun mielestä toi on semmonen ongelma, mistä voi Bundlemonsterille valittaa ja pyytää uusia laattoja niiden tilalle. Jos joku laatta leimaa ja muut ei, niin se vika on selkeästi siinä laatassa eikä leimaajassa :D

    Toi mustavalkoisuus toimii kyllä tosi hyvin. Varsinkin noissa kauempaa otetuissa kuvissa näyttää tosi hienolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se olisikin lohduttavaa, jos vika ei olisi leimaajassa ;D Joillakin silti onnistuu ne kuviot jotka mulla ei. Voisin muuten laittaakin heille viestiä, koska varmaan ihaninta kuviota koko setistä en ole saanut toimimaan...

      Poista
  2. Todella nätit nuo kynnet (:

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet! Kiva ja tyylikäs yhdistelmä:)

    VastaaPoista
  4. Ihanan värittömät kynnet, tykkään! :D Ei mullakaan kyllä siirry jotku tietyt kuviot noissa laatoissa kunnolla, siksi jääneet käyttämättä. Silti etsin edelleen niihin sopivaa yhdistelmää, ehkä ne kuitenkin tietyllä lakalla nousis kunnolla... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mutta kyllä meinasi kärsivällisyys loppua leimatessa kesken, kun olin ensin kokeillut useampia kuvioita, ja sitten vielä 20 leimaa kynsille ;)

      Niissä on varmaan jotain laatueroja, kun mulla ei nouse jotkut kuviot, mitkä sulla onnistuu... Onneksi Amoena ylempänä sanoi, että vika tuskin on leimaajassa ;)

      Poista
  5. oijoijoujou! aivan tajuttoman ihanat ja onnistuneet väriyhdistelmät! ♡ ♡ ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kyllä näitä pitikin tuijotella pitkin päivää :D

      Poista
  6. ooh! tosi hienot, tuijottelin näitä jonkun aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos :D Mäkin tuijottelin näitä sen n. 36h mitä nämä oli kynsillä, paitsi kun nukuin, ja kun olin töissä kun piti olla hanskat käsissä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)