25 huhtikuuta, 2014

Kevättä kynsissä

Tein mun ensimmäiset kevätkynnet! Kevät tarkoittaa minulle lakkojen suhteen liukuvärjäystä ja holoja. Tästä lakkauksesta löytyy molempia :)

Koska en halua heti esikatselusta paljastaa mun tuotosta, laitan tähän kuvan valkovuokoista, jotka on kans kovin keväisiä.


Kasasin lakkauspöydälle iloisen värisiä lakkoja, kukkasiirtokuvia ja strasseja. Kaikenlaista herkistelyä siis. Tästä nyt on jo melkein kaksi viikkoa aikaa, mutta jotain niiden kanssa meni pahasti pieleen. Parikin kertaa. Siinä vaiheessa kun on päivän aikana poistanut jo kolmet lakkaukset, haluaa jotain pysyvää. Turvalakka kehiin siis, A Englandin Ascalon ei ole pettänyt koskaan.

Ascalonille kun suunnittelin koristeluita, liukuvärjätyt mustat kärjet houkuttelivat, ja holoefektin turvaamiseksi valitsin töpsöttelyyn Bridal Veilin. Siinä sitä sitten oli, holoa ja liukuväriä. Jotain kuitenkin puuttui.

Tässä vaiheessa mun "kevätkynnet" oli jo niin kaukana iloisesta, että päätin jatkaa samaan malliin. Keväällä tietysti kaikenmaailman allot ötökät nousee piiloistaan, niin valitsin mun siirtokuvista hämiksiä.




Itse viihdyin oikein mainiosti näissä, vaikka olisivatkin ehkä sopineet paremmin halloweeniin :D

8 kommenttia:

  1. Haha, on kyllä tosi keväiset kynnet! :D Hymyilytti kun näin lopputuloksen. Odotin jotain keltaista tai vihreää lakkaa, en näin synkkiä (mutta ihania!) lakkoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos onnistuin yllättämään :D Ei sitä tarvi aina keväisin hempeillä ;)

      Poista
  2. Pääsit yllättämään :D Odotin kans jotain hemppistä mutta olikin hämppistä:D

    VastaaPoista
  3. Ällöjä nuo hämyheikit... Yyh, Kata ei tykkää yhtään... :D Passaavat silti nuihin kynsiin tosi hyvin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Niissä tuli kivat seititkin mukana, eivät vain erotu tuon mustan osion päältä :D

      Poista
  4. Muuten hienot, mutta mulla on ongelma noiden hämähäkkien kanssa, joten niistä en vaan voi tykätä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans melkonen hämähäkkikammo, mutta kuvissa ne vielä menee :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)