20 helmikuuta, 2014

Kolmen lakan vertailu: Peace & Love & OPI, For the Twill of It ja Chic Reloaded

Nyt se lupaamani vertailu kolmen keskenään samankaltaisen lakan välillä. Lakat, joita lähdin vertailemaan ovat OPI Peace & Love & OPI, Essie For the Twill of It ja Essence Chic Reloaded. Nämä näyttivät pullossa keskenäänsamankaltaisilta, mutta yksi erottui kynnelle joukosta.


Essie erottui joukosta hyvin selvästi. Pohja on vihreä, kun muissa pohja on violetti. Essiessä valossa hohtaa violetti, kun muissa taas vihreä/turkoosi. Essie on muutenkin vaaleampi, kuin vieruskaverinsa.

Peace & Love & OPIn ja Chic Reloadedin välillä taas ero oli hyvin pieni. OPIssa pohja on hieman ruskeampi ja hohto hieman sinisempi, kun taas Essencessä pohja on violetimpi, ja hohto turkoosimpi.

Jos olisi huomannut, mukaan olisi voinut ottaa myös GOSHin Purple Heartin ja Models Ownin Aqua Violetin, mutta ei tullut lakkaustilanteessa mieleen.

Ja kun vertailemassa oltiin, niin koristeeksi laitoin kahta kultaista glitteriä. Nämä ei meinanneetkaan näyttää samalta keskenään, halusin vain itse nähdä sävyeron vierekkäin. Essien päällä GOSHin Greed, muissa Gina Tricotin Gold.



Seuraavaksi kaikki lakat vielä pulloissaan:



Peace & Love & OPI on saatu MiMaxilta esiteltäväksi San Fransisco -minisetin mukana. Muut lakat olen ostanut itse. MiMaxilla on muuten tällä hetkellä osa OPIn lakoista 10€, ja P&L&O on alessa mukana ;)

Nämä lakat ei nyt ihan uusimmista kokoelmista olleet, mutta kaikkia on edelleen myynnissä :) Toivottavasti tästä oli jollekin vielä hyötyä ;)

Ajattelin vielä mainita, että postauksissani ei ole maksettuja linkkejä. Linkitän siitä ilosta, että olen saanut tuotteet esiteltäväksi, ja jotta ne löytyisivät kiinnostuneille helpommin ;)

4 kommenttia:

  1. Onko ekassa kuvassa tekstit väärissä kohdissa, sillä mun silmään näyttäisi siltä että Essence olisi se erisävyisempi tapaus?! Tai sitten teksti..?

    En oo varma yhtään, mutta mä oon ollut uskossa että Peace & Love & OPI ja For The Twill Of It ois lähes identtisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli nimettömässä, etusormessa peukussa Essie, eli kyllä nimet on oikein... Mua kyllä itseäkin lakatessa hämmensi, kun olin ollut varma, että For the Twill of It olisi tummempi. Googlen kuvahaussa näkyy muutama yhtä vaaleannäköinen, kuin tämä mun, mutta suurin osa on tummempia. Ja oon melko sata varma, että tämä oli tummempi pari kuukautta aiemmin, kun ostin :D

      Poista
    2. Ookoo. No sitten mä oon enää hämilläni siitä miten OPI voi noin vihertää! Se on ainut näistä jonka omistan mutta en oo lakannut sillä vielä kynsiäni. Jossain dupe-vertailussa ne oli Essien kanssa ihan samanlaisia joten mä en meinaa nyt ihan purematta niellä tätä sinun vertailua... ;)

      Poista
    3. Nämä näyttikin pullossa kaikki melkein samalta, mutta valossa kynnellä tuli eroja esiin :) Lisäksi musta tuntuu, että tuo Essien-lakka olis jotenki muuttanut väriään vaaleammaksi parissa kuukaudessa.

      Tuo P&L&O vihertää, kun valo osuu siihen, varjossa sitten näkyy pohjakin paremmin :) En vain pystynyt talvella kuvata varjossa, niin joutui ollaa "valo"kuvia :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)