09 lokakuuta, 2012

Yksinkertaista vaihteeksi

Nyt on näytillä ah-niin-ihana ja yksinkertainen lakkaus, että mä tykkään ;) Oon kasannut mun testaamattomat lakat lakkauspisteen lähelle lipastolle, ja siitä nappasin tällä kertaa essien Jamaica Me Crazyn.

Oon tätä muutamaan otteeseen kaupassa hypistellyt, mutta todennut eläväni ilmankin. Yksi kerta se kuitenkin tarttui matkaan, ja eilen pääsi jopa kynsille asti. Kun olin saanut kynnet lakattua, olin ihan järkyttynyt että tämä ei ole kyllä mun väri :D

Lakka on silti kyllä kaunis, ja kahdella kerroksella sai ihanan tasaista jälkeä, niin annoin sen jäädä. Laitoin tyviin water decalsit, ja vaaleanliilat strassit. Yhtäkkiä huomasinkin tykkääväni kynsistä! Tällä kertaa tarjolla kaksi pihakuvaa, jotka otettu tänään töiden jälkeen, ja yksi sisällä otettu, eilen illalla heti lakkauksen jälkeen.





-Color Club, Stuck on You
-essie, Jamaica Me Crazy, 2 kerrosta
-siirtokuvat
-vaalean lilat 2mm strassit
-Seche Vite

Poistan nämä kyllä jo hetken päästä. Yksinkertaisen tyylikkäät, mutta auttamattoman tylsät. Vaikka ei mulla monimutkaisempaakaan ole suunnitelmissa tilalle, toinen lakka ja toiset siirtokuvat ;D

12 kommenttia:

  1. Nätit kynnet kaikessa yksinkertaisuudessaan!

    VastaaPoista
  2. Luulin aluksi, että noi on leimat. Mulla on hämärä mielikuva, että oon nähnyt lähes tällaisen leiman jossain... Voi olla kyllä ihan vääräkin mielikuva, mulla on taipumusta siihen... :D Kaunis lakkahan toi on, ei siitä pääse mihinkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin siinä BM:n setissä on yksi kuvio, jossa on useampi tällanen kuvio samassa... Tarkoitatkohan sitä? Siitä vois yrittää vain yhtä leimata, mä tykkään tästä kuviosta kovasti :)

      Poista
    2. Piti käydä tarkistaan omista laatoista. Siellähän mä sen tosiaan olenkin nähnyt. :D

      Poista
    3. Haha :D Se on se, kun niitä on "liikaa" ;)

      Poista
  3. Sulle on tunnustus mun blogissa :)

    http://woc-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)