23 lokakuuta, 2012

Kolme lakkaa laatikosta, eli kahdet kamaluudet

Kyllä oli eilen kauheaa valita laatikosta lakkoja, kun ei oikein mikään niistä kiinnostanut :D Väkisellä valitsin sitten kaksi lilaa lakkaa, Wet n Wildin cremen ja sen päälle KoneHelsingin (mulle flormar :D) shimmerin. Wet n Wild yllätti laadullaan iloisesti, tykkäsin sudistakin kovasti, mikä on mulle harvinaista. Ekassa kuvassa kaksi kerrosta, rajoja ei ole siivottu. Toisessa kuvassa sitten sen päällä vielä kerros flormaria, ja tässä vaiheessa siivosin reunatkin.




Wet n Wild On a Trip ja Flormar U28. Nämä sitten leimasin, mutten tykännyt kuviosta, niin otin lakat kokonaan pois, kun oli aikaa.

Päätin sitten vihdoin tehdä taas "City Ballet" -lakkauksen, vielä kun kynnet on hyvässä mallissa. Yleensä vetkutan näitä lakkauksia niin kauan, että kynnet on katkennut, ja sitten harmittelen kun ei tullut "aikanaan" tehtyä. Olisi pitänyt ehkä tehdä ranskis alle, ja todellakin valita toiset siirtokuvat tai jättää kokonaan ilman :D




-Color Club, Stuck on You
-OPI, Care to Danse?, 2 kerrosta
-OPI, Pirouette My Whistle, 1 kerros
-siirtokuvat
-Orly, Polishield

Näissä sitten meni päivä. Ja tänään taas lakkojen poistoa foliolla, ai että kun ärsytti :D Kuitenkin lohtua operaatiolle toi paketti, joka vihdoin suvaitsi saapua MiMaxilta. Enhän ollutkaan tilannut sen, kuin torstaina. Toimitusajan puitteissahan tämä tuli, mutta kun parista muusta verkkokaupasta tulee jo seuraavana päivänä, niin tämä tuntuu niin hitaalta ;)


Sieltä löytyi mun eka OPIn James Bond -lakka, Live and Let Die. Pari muuta on tulossa TD:n paketin kanssa mun luo, tämän olin joutunut jättään siitä pois, niin tilasin sen samalla kun tilasin tuon kauan himoitun A29-laatan. Kaksi huulitatuointia tarttui alekorista mukaan, toinen harjoitusta varten, ja toinen sitten mahdollisesti tositoimiin :D

Hetken päästä kynsille pääse ylläoleva uutuus, se ei ehdi mun laatikkoon asti ;) Yritän ekaa kertaa ruffian-manikyyriä, saa nähdä miten käy.

Tässä postauksessa oli muuten mun silmään jotenkin oudot kuvat, kun yleensä yritän itse vähän säätää valotusta paremmaksi, nyt ajan puutteessa käytin ohjelman automaattista säätöä. Liekö säätänyt terävyyttä tai jotain myös, tietääpähän nyt jatkossa että sitä ei käytetä vaikka olis miten kiire tahansa :D

10 kommenttia:

  1. Minusta nuo perhoset kyllä sopii ihan kivasti, jotenkin sellaiset aavemaiset nuo kynnet, mutta juuri siksi niin kivat!

    Ja ihania ostoksia oot tehnyt taas!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska mielikuva, mutta kiitti :) Nämä olikin sitten viimeiset hankinnat, mitä ehdin tehdä ennen typeriä lupauksia :D

      Poista
  2. Mulla on muutama Wet nWildin tuon muotoinen lakka ja oon kans tykännyt et koostumus ja just mainitsemasi suti ovat oivallisia. Niitä kelpais ostella useampikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vielä yksi testaamatta, mutta jos sekin on yhtä hyvä, niin voishan näitä (sitten joskus) hankkia enemmänkin :)

      Poista
  3. Hienojahan nuo kynnet ovat ja nuo siirtokuvat ovat todella nätit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nätit on siirtokuvat, mutta omaan silmään ei sopineet lakkauksen kanssa :)

      Poista
  4. U28 on kyllä ihana lakka! Sitä kannattaa käyttää muidenkin värien kuorruttamiseen kuin vain violettien:) Yhteen aikaan olin ihan hukkuna kuorruttamaan flormareilla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, ja oon nähny sitä ainakin mustan päällä, toimii :) Mä kuorruttaisin enemmänkin, mut en jaksa odotella kuivumista :D

      Poista
  5. Hienon värinen tuo violetti, poikaystäväkin kehui kun kävi tuossa vieressä kurkkimassa, "siistit kynnet" :D Mä katoin eka noita siirtokuvia, et ne oli jotain balleriinoja, ois hyvin passannu balettilakkojen kanssa :D

    VastaaPoista
  6. Kiitos, teille molemmille :D Vitsi, löytyisköhän jostain muuten balleriinasiirtokuvia, täytyy pitää silmät auki! Ne vois olla mielenkiintoisia :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)